25 Ekim 2014 Cumartesi

Merhaba arkadaşlar ve okuyucular bugün başımdan geçen ağır imtihan o kadar canımı sıktı ki bloga yazayım dedim. belki bugün yaşadıklarımı yaşayan olur (sanmıyorum) . Evet öncelikle arakdaşımın şifresini sürekli yanlış girerek bloke ettiği (google hesabınıda bilmiyormuş) tablet elime geçti işte aldım markası ne belli bile değil iğrenç ötesi 800*480 çözünürlüğe sahip çin malı bişey (aklı olan azcık anlayan adam çin malına para vermez) arkadaş dedi yapabilirsen yap yapamazsan servise vercem. Eyvallah dedik aldık cihazı (kafamdada teknik servisi varsa online desteği vardır bi yazılım indirir formatlar bitiririz düşüncesi var) eve geldik filmdi diziydi saat 22:00 da başladığım (15 dk önce bitti)operasyonu anlatacağım şimdi

Öncelikle Tablet Rexpo rt-9072 diye uyduruk ötesi bişey
Şekli şemalide bu ulan kamerayı bile alta koymuş yamuk çekik gözlüler

-Neyse ilk olarak rexpo olarak rom aradım işte klasik google sorguları falan baktım olumlu bi neticeye varamadım ne yapsak ne etsek dedim belki resmi sitelerinde vardır google amcaya tarattım bu heriflerin resmi sitesi bile yok 136 beğenili facebook sayfaları var sadece :D ordanda yüzsüz yüzsüz hala cayır cayır reklam yapıyolar replika iphone falan

-Sonra dedim bide işlemcisine göre bi arama yapayım bi umut bişey çıkar "A13" adlı ne oldupu belirsiz bi işlemciye sahip (isim vermemin nedeni "bunlar hep seo") ee aradım taradım buldum 1-2  rom e hadi yükleyelim live suit indirdik romu yükledik noldu Android yazısının yanında sırıtan bi robot resmiyle kaldı öyle böyle 4-5 rom daha yükledim hepsi o şekilde kaldı dedim brickmi ettik acaba (çokta anlamam androidten) dedim bu böyle olmayacak bi yöntem bulmam lazım asıl aksiyon burda başlıyo

(Niye bu kadar kastınki diye soranlar olacaktır elbet başladığım işi iyi yada kötü bitirmek gibi bi huyum var)

marka model aramasından sonuc negatif
işlemci modeli aramasından sonuç negatif
aldım tornavidayı elime giriştim tablete arka kapağı o kadar dandikki hemen açıldı zaten zeki çinli abilerimizde speaker'ı arka kapağa yapıştırıp karta kablo çekmiş aman diyim dikkat koaprmayın :D gerçi ne uğraşcaksınızki o ayrı mevzu neyse zaten açar açmaz direk chipset karşıma çıktı ulan insan bi koruma falan yapar direk devre çıktı karşıma

Böylede dandik işte herneyse kırmızıyla işaretlediğim kısımda chipset modeli yazıyor bunu google amcada arattım karşıma türkçeden başka bütün sonuçlar çıktı neyse çince linklerin arasında ispanyolca bi link buldum ve daldım (ispanyolcam 10 numaradır) öyle böyle 2 rom indirdim ilkini kurdum açılışta samsung galaxy tab falan yazdı cihaz açıldı eyvallah ama touchscreen calısmıyodu bende 2.yi kurdum ve sonunda MUTLU SON cihaz açıldı ve herşeyi düzgün çalışıyordu.


Linklere geçmeden önce sizlere tavsiyem bu tür ucuz dandik cihazları alamyın "ee abi ucuz " falan diye kendinizi kandırmayın bunlardan azcık daha pahalı olan orjinal ve cihazının arkasında duran firmaların cihazlarını tercih edin (bknz:Asus) böyle başınız ağrımasın ispanyolcanız çinceniz gelişmesin sitesine girdiğinzde her türlü yazılımı bulabileceğiniz markalara yönelin.


Çalışan Romun Linki : TIKLA 

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sagolasın ROM u öyle böyle yükledim nihayet tek sorun kamera sonlandırıldı diyor açılmıyor kamera baska kamera programlarındada aynı sorun var sanırım kamera driver gibi bişeyi desteklemiyor yada yanlış yardımcı olabilirmisin ? Yukardaki tabletin aynısını kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet benim değil hocam şuan elimde mevcut değil. Bende romu kurduğumda kamera çalışmıyoru zaten 0.3 mpixel ksmerası var pek bir hayır gelmez

      Sil

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube